Monday, November 24, 2008

Žiemai priartėjus

Taigi taigi, dar ryte supratau, kad reikia pagaliau įkelti įrašą apie žiemą (o gal ir vakar... kai pamačiau irisus žydinčius!). Pastumėjo mane toks idomus rytinis faktas - baisiai šalta laukia (kaip poto išsiaiškinau net +5!). O kol ėjau į prancūzų pamokėlę, spėjau pastebėti ne ką kitą, kaip tikrą sniegą! Tik jo vieta buvo kiek neįprasta - mašinos langas, tokia nedidelė kupetėlė sniego jau buvo susigulėjusi po valytuvų darbo. Aj, bet vis vien labai smagu buvo žiūrėt į pravažiuojančią mašiną.

P.S. Dar yra visai tikėtinas dalykas, kad šiandien pagaliau pavyko suvokti prancūzų kalbos tarimo įpatumus - per nosį reikia šnekėt :) Tik reik žinot kada taip daryt reikia, o kada ne-a. Ir aišku, mano stiprus slaviškas akcentas (kuris pasirodo patinka prancūzams) nėra mano draugas šiuo klausimu.

Atnaujinta: O gi sniegas iškrito! Mašina balta (nors ji ir taip balta :) ), viskas aplink darbą užpūstyta... Žavu! O prie namų sausa net, koks jau ten sniegas. Svajokit...

Antibes in snow, 24th November

2 comments:

Anonymous said...

valio, Liolik vėl parašė!
arba aš senai skaičiau ir viską pamiršau arba tikrai pirmą kartą prancūzų kalbos pamokas paminėjai? (: tai gal planuoji ten ilgiau pabūt dar? aš gi taip ir nespejau aplankyt dar, hehe

Liolik said...

Ane, pirma? :) Visko gali buti.. parasysiu tada daugiau apie prancuzu pamokeles.
o planu neturiu dar jokiu, rytoj spresis mano likimas... oj kaip laukiu tos akimirkos!