Wednesday, March 25, 2009

Gyvenimiškai

Nujaučiu sunku paslėpti, jog mano gyvenimas po kažkur Naujųjų metų pasikeitę. Vien mano blogo įrašai gali būti panaudoti kaip įrodymas :) Per tą laiką iš kelių visiškai nieko neturinčių bendro žmonių sužinojau apie save iki tol negirdėtą nematytą dalyką, apie kurį numanau niekada net nemasčiau ir negalvojau. Taigi, vien per pastaruosius porą mėnesių trys žmonės man prisipažino, jog jų nuomone esu svajonių mergina. Įdomiausia, kad aš visai taip nesijaučiu ir iš tikrųjų net nevisai suprantu kodėl aš galėčiau ją būti, kaip man gali būti suteikiama tokia garbė - ?. Sakyčiau net, jog mano nuomonė apie mane buvo pakrypusi visai priešinga kryptimi - tipo kas čia su manim tokia ir anokia norės prasidėt ir aiškintis. Juk jei jau taip atvirai, tai esu komplikuotas žmogus, kas reiškia - nieko paprastai ant lėkštutės negausi.

Na bet :) Tiek žmonių jau nebegali nusišnekėt. Todėl gal reikia bent trumpam tuom patikėti ir pasidžiaugti tokia smagia akimirka gyvenime!

P.S. Paradoksoliausia, kad net gerbėjų neturiu :D Arba aš apie juos nieko nežinau...

4 comments:

Anonymous said...

svajoniu mergina, hehe ((: as aisku tokiam teigininiui negaliu priestaraut, bet idomu, kokie kriterijai..
ka tikrai pastebejau po nauju metu, tai kad beveik neberasai nieko, eh.. na, suprantu, slidinejimai, alpinizmas (: bet kas ten dar pas tave vyksta, a?

Liolik said...

tai kad ir vel slidinejimas :) poto plaukiojimas jachta, poto keliuosi gi i Marseli ir dar pradedu doktorantura nuo balandzio! Planuoju svest savo jubilieju papludimyje visa savaitgali. Ka manai, pakankamai? ;)

Anonymous said...

ane, doktorantura marselyje? WOW! nezinojau (: tai jega, gal bent per keturis tavo doktoranturos metus susikrapstysiu kadanors aplankyt, heh.

papasakok apie doktorantura placiau, kas ten kaip?

Liolik said...

pas mane 3 metai tik. turesiu buti greita :))