Tuesday, August 7, 2007

Gréolières - Saint Auban - La Sarge - Castellane

Mano vidutinis greitis - 70 km/val...
Mano megstamiausios pavaros - 2 ir 3...
Ryte as dar buvau keliu simtu metru aukstyje - namie ar darbe, o dabar as esu 1300m...
Langai pilnai atidaryti ir vejas kedena man plaukus...
Mano player'is groja Batukada ir kalnu masyvai supa mane...
As vaziuoju ir ziuriu tik i miesteliu uzrasus ir kalno keliais seku kitas masinas, taip vaziuodama pati nezinodama kur vaziuoju...

Galiausiai bepersekiojant viena is masinu as patenku i La Sarge. Keliukas, vedantis tenais, yra tiesiog fantastinis... serpantinas uz serpantino... ant kiekvieno as vaziuoju geriausiu atveju 2 greiciu, arba pirmu ir jauciu, kaip mano 'bolidas' netraukia... bet visgi tai yra didziulis kaifas kalnuose, serpantinai, slystancios padangos ir vejas... Taigi, tam miestes yra l. mazas, atvaziavus, as nuvaziavau i pati jo sirdi, kur vietinis gyventojas man paaiskino, kad sioje siaurioje gatveleje man visgi teks apsisukt ir vaziuot atgal, nes toliau kelio nera. Na... kadangi kelias buvo vienas is smagiausiu, ne taip ir nuliudau.

Gréolières-Les Neiges - slydinejimo rojus ir tik 40km nuo Sophijos - vasara gi pakilus taip aukstai matosi didziuliai kalnu masyvai, jauciamas saltas vejas ir karsta saule. Gamta ten ispudinga ir issiskyrianti nuo kitu vietu sitam regione.

Demandolx ir kelias toliau ties Castellane - ispudingas reginys besileidziant nuo 1300m, nes atsiveria neitiketino zydrumo ezerai su keliais palei juos... Castellane - senas miestas, kuris apsuptas akmeniniais kalnais, kazkuom primenantis Rio-De-Zhaneiro, nes ant vieno skardzio stovi kryzius, kuris matosi is bet kurios vietos miestelyje.

Kelias, vedantis atgal i Grasse, yra pakankamai aukstai kalnuose, kas atveria nemazai geru vaizdu. Kulminacija yra tada, kai privaziuoji prie Grasse ir matai visa pakrante su daug namuku, apgyvendintais kalnais, jura, Kanus...



P.S. Fotiko batarkes buvo mirusios, net nzn kodel... bet foto nera :(

No comments: