Friday, January 11, 2008

Automatiniai vertimai, gyvuliai, WS-CDL

VDU paviesino automatini EN-LT verteja:

Pasibandom :)

Jamam
Making SOA a science and not an art
Over 5 years ago, around the time BPEL4WS came out, WSCI was released. Because this was just at the peak of the IBM/MSFT versus everyone else wars the uneducated observer saw this as yet another attempt by Oracle et al to fight the beast. However, WSCI was a far different type of animal. It went to W3C under the guise of the WS-Choreography group and eventually WS-CDL was born. WS-CDL is one of those standards that I've been observing from a far: I was involved at the periphery in the early years of WS-T and OASIS WS-CAF, because of the influence of transactions (and context), but apart from being on the mailing list I've had no further input. But WS-CDL is also one of the nicest, most powerful and most under-rated standards around. So although I've been watching from a far, I've also been waiting for the right moment to use its power in whatever way makes sense.

In Arjuna there were limited opportunities for this. I tried with a few of our engagements, but the "Why do I want this when there's BPEL?" question kept coming up. As a result in some ways WS-CDL is also one of the most frustrating standards: you really want to shake the people who ask those questions and force them to read up on WS-CDL rather than believe the anti-publicity. I also wish that some of the bigger players involved in its development had done a lot more. Oh well, such is life in the standards world.


Gaunam:

Sukūrimas SOA mokslas ir ne menas

Prieš daugiau kaip 5 metus, apie laiką BPEL4WS išėjo, WSCI buvo išleistas. Kadangi tai buvo tik viršūnėje IBM/MSFT prieš visus kitus karai, neišsilavinęs stebėtojas pamatė tai iki šiol kitos Orakulo ir al pastangos, kad kovotų su gyvuliu. Tačiau, WSCI buvo tolimas skirtingas gyvulio tipas. Jis nuėjo į W3C prisidengiant WS-choreografijos grupe, ir galų gale WS-CDL gimė. WS-CDL yra vienas iš tų standartų, kurių aš laikiausi nuo tolimo: aš buvau įtrauktas periferijoje vaikystę WS-T ir OAZĖS WS-CAF, dėl sandorių įtakos (ir kontekstas), bet išskyrus buvimą ant adresų sąrašo aš turėjau ne toliau įvestį. Bet WS-CDL yra taip pat vienas iš gražiausių, galingiausių ir labiausiai įvertintų nepakankamas standartų aplink. Taip, nors aš stebėjau nuo tolimo, aš taip pat laukiau teisingą momentą, kad panaudočiau jo valdžią bet kokiame būde, turi prasmę.

Arjuna buvo apribotų galimybių tam. Aš pabandžiau keliais iš mūsų įsipareigojimų, bet, "Kodėl aš noriu to, kai yra BPEL?" klausimas tęsė prieiti. Todėl kai kuriuose būduose WS-CDL yra taip pat vienas iš labiausiai nuliūdusių standartų: jūs iš tikrųjų norite sukrėsti žmones, kurie užduoda tuos klausimus ir verčia juos skaityti viršuje ant WS-CDL, o ne tikėti antiviešumu. Aš taip pat, kad kai kurie iš didesnių žaidėjų, įtrauktų į jo išsivystymą, padarytų daug daugiau. Oh gerai, toks yra gyvenimas standartų pasaulyje.

Tačiau, kai tik aš prisijungiau prie JBoss ir buvau paskirtas atsakingas atsakingas JBossESB išsivystymo, daiktai pradėjo pasikeisti. Buvo didelės galimybės! Buvo paskirstyta sistema, kuri buvo po išsivystymu, panaudos Žiniatinklio paslaugas ir SOA jo širdyje, būtų apie didelį mastą (dalyvių ir fizinės vietos dydis) ir kur jūs tiesiog nekontroliavote visos infrastruktūros, per kurią paraiškos bėgo.

1 comment:

sleepless said...

...nuo ryt pradedu naudotis :D